\"Lyrics
SEARCH HERE:
BROWSE 409405 LYRICS BY ARTIST/BAND NAME:
#A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
SITE MENU
Last Updates
Request Lyrics
Submit / Correct
Popularity Charts
VISITORS
Login / Register
Your Thoughts
My Playlists
[ More Jasmine V. lyrics ]
add to playlist     see a mistake?    comment

Artist/Band: Jasmine V.
Lyrics for Song: Werk
Lyrics for Album: Other Songs - Jasmine V.



You can't be pushin' up on it you betta werk if you want it [x4]



Don't even call me

If you gotta bout 2/3 other boos

Cause if you want me

You gon' have to give more than usual

Won't be no playin'

Boy my time is just way too valuable



I don't like so don't try to be like the last guy way too comfortable



You wanna hold me

If you wanna stand right next to me

Gotta be the only

Only chick in this room this room you'll see

So if you want me,

Gotta give gotta give me your everything

Cause I need the right guy to be on the right side givin' it all to me



Do you really want me

I demand your responsibility

Do you really want me

Takes a lot of moxy to bring me to my knees

I I said do you really want me

Get ready get ready boy, you should elbow grease

Do you really want me

Prove yourself you gotta make it real to me



U betta werk [repeated]

You can't be pushin' up on it you betta werk if you want it [x2]

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do



If you want me

In my ear boy but make it clear to me

It's how you gonna give

A smile unless you keep it straight G with me

I'm on a cuteness

Way too old to be livin' in make believe

So don't be the wrong type cuz I have a say

Better find who's right for me



You wanna hold me

If you really got what it takes

Why don't you show me

Go ahead boy go why don't you make my day

Cause I've been waiting

Long enough now it's time to take your place



Cause I need the right guy to be on the right side givin' it all to me



Do you really want me

I demand your responsibility

Do you really want me

Takes a lot of moxy to bring me to my knees

I I said do you really want me

Get ready get ready boy, you should elbow grease

Do you really want me

Prove yourself you gotta make it real to me



U betta werk [repeated]

You can't be pushin' up on it you betta werk if you want it [x2]

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do



Step up to a cutie all the way turnt up

Talkin' bout blue collars – manual labor!

Gotta get a little dirty if you want my love

Cause I'm worth it yeah!

I'm so worth it yeah!



Let me see ya werk [x8]

Break it out now werk [x8]



What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do baby

What chu gon' go baby, tell me tell me watcha gon' do



You can't be pushin' up on it you betta werk if you want it [x4]



You betta werk


Album Lyrics: Other Songs - Jasmine V.


Jasmine V.
"Other Songs - Jasmine V."


1. All These Boys
2. Angel
3. Beacuse I Said So
4. Boys Don't Cry
5. Breakup Song
6. Breathe Your Love
7. Candy
8. Cool Girl
9. Crew Love (Cover)
10. Didn't Mean It
11. First Crush
12. Good Die Young
13. Hate That I Love You - Jasmine Villegas
14. Hello
15. Hot Like Fire
16. I Own This
17. Invincible
18. Jealous
19. Just A Friend
20. Masquerade
21. My Life
22. Natural
23. Paint A Smile
24. Remember My Name
25. Serious
26. So Silly
27. This Isn't Love
28. To The Yard
29. Werk
30. Work
31. You Chose Mine
VIDEO
KEEP VISIBLE