\"Lyrics
SEARCH HERE:
BROWSE 409406 LYRICS BY ARTIST/BAND NAME:
#A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
SITE MENU
Last Updates
Request Lyrics
Submit / Correct
Popularity Charts
VISITORS
Login / Register
Your Thoughts
My Playlists
[ More S Club 7 lyrics ]
add to playlist     see a mistake?    comment

Artist/Band: S Club 7
Lyrics for Song: In Too Deep
Lyrics for Album: Seeing Double



10:30 one more Friday night
I got my space so I won't be getting heavy anymore
Bring on the one to save me
To you it might sound crazy
Way down inside my heart
I'm drowning

I'm in too deep
(in too deep, too deep, alright)
Let's take it easy, cool it down
(in too deep, gotta hold it back somehow)
Can't help the way I'm feeling
(in too deep, too deep, although)
I'm trying not to let it show
(in too deep, I can't let you go)

I wait to find you by my side (oh yeah, you're freakin me again now)
How much more can I take this (babe, I gave you everything, yeah)
Bring on the one to save me
To you it might sound crazy
Way down inside my heart
I know

I'm in too deep
(in too deep, too deep, alright)
Let's take it easy, cool it down
(in too deep, gotta hold it back somehow)
Can't help the way I'm feeling
(in too deep, too deep, although)
I'm trying not to let it show
(in too deep, I can't let you go)

Everytime I let you know (well)
Gotta let the feeling flow (ooh)
Gotta let it fly by (oh)

(Too deep, too deep)
(Too deep, too deep)
Can't help the way I'm feeling
(in too deep, too deep, although)
I'm trying not to let it show
(in too deep, I can't let you go)

In too deep, too deep
In too deep, too deep
In too deep, too deep


Album Lyrics: Seeing Double


S Club 7
"Seeing Double"


1. Whole Lotta Nothing
2. Do It 'Till We Drop
3. Gangsta Love
4. Alive
5. Dance
6. The Greatest
7. Who Do You Think You Are?
8. Straight From The Heart
9. Love Ain't Gonna Wait For You
10. Bittersweet
11. Hey Kitty Kitty
12. Secret Love
13. In Too Deep
14. Let Me Sleep
15. Every Kinda People
VIDEO
KEEP VISIBLE