\"Lyrics
SEARCH HERE:
BROWSE 409408 LYRICS BY ARTIST/BAND NAME:
#A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
SITE MENU
Last Updates
Request Lyrics
Submit / Correct
Popularity Charts
VISITORS
Login / Register
Your Thoughts
My Playlists
[ More Meek Mill lyrics ]
add to playlist     see a mistake?    comment

Artist/Band: Meek Mill
Lyrics for Song: Professional Money Getta
Lyrics for Album: Other Songs - Meek Mill



(Chorus) x2

i gotta lotta dough

cause getting money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta



they ask me what i do

i keep they mouths froze

cause gettin money all a nigga know

ima proffessional money getta

ima professional money getta



(Verse 1)



i said i wake up in the morning wash my face and brush my teeth

finna chase the money i put on my running sneaks

cause nothing in this world aint gon come for free

so ima go and get it if it aint gon come to me

yeah ! who runnin with us

who fuckin with us

the teacher asked me what i wanna be, a money getta

when i was broke i did a joke, i was a funny nigga

now i dont really play around, im gettin money nigga

started on the stoop, turn a quarter to a coup

say the profit and regroup

shitted on them haters, OOOPS !

buy my bitties ever bags so they can ball like jill swoops

all i do is get the money and spend it like the world do

this old head told me money it dont mean nothin

i was thinkin in my head like he aint seen nothin

cops at me by the car i aint seen nothin

if u wont fall for anything you aint mean nothin



(Chorus)



i gotta lotta dough

cause getting money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta



they ask me what i do

i keep they mouths froze

cause gettin money all a nigga know

ima proffessional money getta

ima professional money getta



(Verse 2)



i say im tryna turn a dolla to a million

i was knockin at the door they wouldnt let me in the buildin



so i took it to the streets sold my mixtapes and i killed em

same hoe dat fronted on that nigga now they feel em, steel him

broke bitches on my back, now u want my autograph

told em in miami, im gonna fan em all up on that ass

they was chasin random chicks and i was chasin around that cash

dawg i aint find my swag untill the day i found my stage

money make the world go round and all them pretty girls go down

blizzy on deck cause in the day it can still go down

that money dont make u real u a dildo clown, u fake !

if they aint gettin money now a days they hate

it aint my birthday but im eatin my cake

but i aint gotta eat cause i already ate

yeah im already straight !



(Chorus)



i gotta lotta dough

cause getting money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta



they ask me what i do

i keep they mouths froze

cause gettin money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta



...



you know ima money getta

a money gettin professional

a money gettin professional

a money gettin professional



you know ima money getta

a money gettin professional

a money gettin professional

i get it !



(Chorus)



i gotta lotta dough

cause getting money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta



they ask me what i do

i keep they mouths froze

cause gettin money all a nigga know

ima professional money getta

ima professional money getta


Album Lyrics: Other Songs - Meek Mill


Meek Mill
"Other Songs - Meek Mill"


1. A1 Everything
2. Actin' Up
3. Amen
4. Audemar
5. Big Dreams
6. Black Magic
7. Body Count
8. Come Up Show Freestyle
9. Derrick Rose
10. Don't Judge Me
11. Don't Panic
12. Drop It
13. Epic
14. Everyday
15. Face Down
16. Faded Too Long
17. Feel It
18. Flexin On Em
19. Flexing
20. Funkmaster Flex
21. Give It To Em
22. Ham Music
23. House Party
24. House Party (Remix)
25. How Good
26. I Get It
27. I'm A Boss (Remix)
28. I'ma Thug
29. Intro (Dreamchasers 2)
30. Last Breath
31. Lean Wit It
32. Love Done Live Here
33. Meek Mill Erday
34. Middle Of Da Summer
35. Mmg The World Is Ours
36. Moment 4 Life
37. Mr. Jones (Freestyle)
38. Niggas In Paris (Freestyle)
39. No Church In The Wild (Remix)
40. On My Way
41. Outro
42. Perfectionist
43. Professional Money Getta
44. Rack City Rmx
45. Racked Up Shawty
46. Ready Or Not
47. Realest U Ever Seen
48. Rose Red Remix
49. Rush Hour
50. She Likes It
51. Slow Sown
52. Stay Schemin Freestyle
53. Str8 Like That
54. Stunt
55. Tell That Hoe I Did That
56. Tony Montana
57. Tony Story
58. Tupac Back
59. Use To Be
60. Used To Be
61. We Gone Get Dis Money
62. Who What When
63. Work
64. Y'all Don't Hear Me Freestyle
65. Ymcmb Mmg
VIDEO
KEEP VISIBLE